serwis

Serwis

Zarządzanie serwisem

Moduł SERWIS wspiera pracę działu serwisu, rejestruje w nim przyjęcia i wydania przedmiotów z naprawy oraz zgłoszenia serwisowe. Dla każdego zdarzenia prowadzona jest pełna historia wykonanych czynności. W aplikacji realizujemy czynności związane ze wsparciem serwisowym i technicznym.

Jedną z funkcji modułu jest terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania oraz edycji zleceń serwisowych. Terminarz może być wykorzystywany do podglądu zarejestrowanych zadań i  przewidywanego czasu wykonania. Moduł SERWIS wspiera codzienną pracę serwisantów, dla których zostaną wyświetlone przydzielone zadania.

Zalety modułu:

  • rejestracja zleceń serwisowych;
  • historia realizacji napraw oraz wykorzystania części zamiennych;
  • zlecenia cykliczne;
  • wsparcie działań Serwisantów wykonujących pracę poza biurem poprzez aplikację mobilną (OS Android) instalowaną na telefonach serwisantów.